Saturday, March 3, 2012

I prefer mexican songs like "Me Gusta Todo De to" by la Banda el Recodo and "Manana Que Ya no este"by Grupo Innovacion. I just got into these types of songs so I would like to see if you guys can tell me similar songs. Don't post corridos or nortenos please.|||umm some that I can think of right now are:

encontre-conjunto atardecer
ven tu-el guero y su banda centenario
ponte en mi lugar-espinoza paz
no me dejes de amar-la apuesta
vuelve conmigo-tierra cali
maldito licor- el chapo
espero-montez de durango
no aprendi a olvidar-patrulla 81
lo intentamos-espinoza paz
proximo viernes-espinoza paz
el avion de las tres-ak 7
fue su amor- alacranes musical
sufre- dareyes de la sierra
comprendeme-german montero
a ti se puedo decirte- el chapo de sinaloa
al menos- la original banda el limon
sin envidencias- banda ms
la calabaza- la arrolladora banda el limon
te ves fatal- el trono de mexico
estamos en algo- Intocable
cuando regreses-patrulla 81
pero ya es muy tarde- la arrolladora
si tu amor no vuelve- la arrolladora
y tu que harias-fidel rueda
y tu- julion alvarez
amandonos- la arrolladora banda el limon
comparame-la arrolladora
ya no volveras-la arrolladora
sobre mis pies- la arrolladora
y que quede claro-la arrolladora
asi te quiero-la arrolladora
como pez en el agua-la arrolladora
te presumo- el recodo
mi mayor anhelo-banda ms
como un tatuaje-k-paz de la sierra
al menos y que me digan loco- la original banda el limon
y aunque te duela- fidel rueda

I also like camilia, Reik, & Aventura also but I don't think thats the genre you are looking for right.
actually you could also go to pandora.com and type in the name of the song or band you like and it well play you similar songs and artists. its much easier.|||the best one is "rata de dos patas" by paquita la del barrio. or "me saludas a la tuya" by the same singer|||i love bachata
aventura: yo quiesiera amar la|||Your should Listen to El Tri or Angeles Del Infierno
try El Tri "Las Piedras Rodantes"
....its a down *** song =]|||how about la bamba wich has many fashion statements to the diffurent culteres of spain port italy it has a flavor to each region|||These are my favorites:

Por tu amor -alacranes musical
Vete ya -alacranes musical
Un siglo sin ti -DGO musical
Confidente -DGO musical
Fuego en tu piel -Los primos de durango
Loco por ti -Mazizo musical
Queda tan poco de ti -Mazizo musical
Como te extrano -ponzona musical
Si tu te vas -Tierra cali

Look up the artists more and most of their songs are good|||Daddy yanky or pitbull good ?|||Feliz Navidad

火车采集器
  • chinese food delivery
  • chinese recipes
  • No comments:

    Post a Comment